Vaporos adăpost

Sentiment bolnav…mă găseşte-n cedruga infinitului..

cel al cerului. Plăcerea-i a sa, nicidecum a mea.

Inima-mi saltă tentalent până-n suspinten..

ăl` ferice îngropat înlăuntrul înfundat din mine.

Imaculatura aerului mă obsedează..

Îmi sărută genunchii şi m-atinge cu pastenia-i înnăbuşitoare

Are chip tăiat şi înmuiat în oceanul norilor

Mai are şi-un minutacut al vremii curgător..

ce mă poartă-n vârful degetelor pe-un şnurcuş răzvrătitor

Mă adună, mă îmbracă şi mă scaldă-n cuscali fărâmători

Mă dezleagă, mă pătează de culori, cele şase de odinioară..

Fugim de pion(i)negri pânditori şi reuşim învârtitor

să le-o facem de convrig, hotărâtor..

Ne şoptim în elicerc, amar şi dulce deodat`

Ne dansăm, ne-ndoim împăunat..

-Ce-ndesat! grăieşte-un corpuscul speriat

-Ce fudul! celalt se aprinde, vezi-ţi de cedruga ta!

-Ei da! tu nu te mai ridica..eşti în slăvi deja

priveşte-ţi poponeaţa, apoi..

greutatea te doboară. Asta-i realitatea!

-Mă cuşcal împuţinat, pionegru-i provocat!

Stai să vezi, eu, cum te fac!

Eu mă depărtez, căci provoacă dependenţă

Tulburări parădistante, fără pic d-echivalenţă.

Ignoranţă totală, tentălent paranormal

Al meu creştet nu-i banal!

 

Sugestii: psi

Leave a Reply

