Clepsidrama fantasichinezică

Merge pe apă..

Are-un sfeşnic şi-un ibric

Ori o fi cimbric?

Luminile se coboară, se înalţă.

Se clatină, dar se şi mai iau la harţă.

Toate vor întâietate

şi pe apă, şi prin noapte.

Ceara scurgândă

Se coboară-n trista apă

şi-ntr-o doară e ca nouă..

Doar cimbricul mai e sus..

Adună jarul, şterge praful

Presărând mătănii,

când pe apă se apleacă

E şi urmărit de-apus.

Lumânările-i s-au resemnat

Însă toate dispersat.

Acum s-au făcut regine

Peste al lor petic de marine.

Sfeşnicul rămas pustiu..

Prins de melodrame-i viu.

Tic-tac-u-l însoţeşte

şi deja-i târziu.

Ibricul nu e scăpare,

deci cafeaua-i puntea mare.

O fărâmă doar ce-i trebe`

Cimbricului făr` pereche..

Letal, însă plăcut

Papilele-i şad încă mut

Plăcere mortală,

inimă amară,

elixir vital,

doar să vină-un val!

-Suflet frânt, nu te înnopta,

căci tu unde dormi noaptea?

-Printre stele..

-Şi dacă cerul se-neacă-n mare?

-Mai sunt şi alte lumi…

 

Provocare marca: psi

9 thoughts on “Clepsidrama fantasichinezică

  1. întâi: curioasă precum orice pisică aş vrea să ştiu cum ne-ai găsit. apoi, fireşte, cine eşti… apoi.. mă bucur pentru că găsitune-ai şi sper să ai chef să ne însoţeşti şi mai departe.
    apoi… cu asta trebuia să încep: îmi plac stihuitorii, aşadar îmi placi deja. 🙂
    bun venit în clup!

  2. curiozitatea-i definitorie…v-am găsit tocmai prin aceasta şi printr-un corespondent al clubului, sunt eu şi doar eu (câte ceva despre mine…hmm.. am văzut că ai trecut şi pe la “about”).. Sper şi eu să vă mai însoţesc de-acum şi bun găsit, ceea ce trebuia să spun mai întâi şi mai întâi..:D. Cu drag!

Leave a Reply

