Gură-mi prind, gură-mi desprind

Se-aud paşi…e doar trecutul!
Bombănind mă urmăreşte.
Zic să plec de la balcon
De timpuri vechi să fug,
printre blocuri să dispar,
printre drumuri închise,
pecetluite, învălmăşite.
Să-mi rămână de prin dos
prospectivă doar…să
fac ordine până-n prezent,
s-aşez timpul trăit,
blestemat şi prihănit.
Blânde lumi să le aştept,
clarităţi obscure să-ntâlnesc,
mare pângărire să nu fie,
iară, şi prin baruri să alerg,
către boală de onoare,
să mă tulbur, nu aştept!
Şi begonie să-mi prind,
la urechile cu brocart ţesute,
să ascult un epilog,
să-mi mişc drumurile-ntocmai
cum o barcă se roteşte,
agonizată muşcă sunetele apei,
ca din biscuiţi cu sare
şi-o cam lasă desecată.
Să provoc atrocităţi,
iar c-o blană, ce de urs să fie
doar să maschez, făr` cârdăşie
memoria-mi, cu voioşie
după ce-o mai şi castrez.
Un Harap să fiu,
postum să mă ştiu,
şi-un bilet să-mi las, să scriu
c-am fost şi eu om, şi viu,
şi-am dorit să uit, să şterg,
să despoi şi să repet,
ca apoi să mă opresc,
să-mi dau viaţă, să trăiesc.

*Sugestii: psi

10 thoughts on “Gură-mi prind, gură-mi desprind

  1. ” să scriu
    c-am fost şi eu om, şi viu,
    şi-am dorit să uit, să şterg,
    să despoi şi să repet,
    ca apoi să mă opresc,
    să-mi dau viaţă, să trăiesc ”

    Bine că a avut un sfârșit optimist.

  2. “Se-aud paşi…e doar trecutul!
    Bombănind mă urmăreşte.”
    Stii ce imagine interesanta ai creat aici? Mi-a placut mult.
    Ai asezat placut cuvintele lui Psi in poezie.
    Sa ai o duminica minunata!

  3. Buna ziua, prin acest mesaj doresc sa va informez ca blogul dumneavoastra a primit Premiul MWB pentru pasiune, talent, imaginatie, creativitate, originalitate si valoare morala! Va puteti revendica premiul accesand urmatorul link http://www.mostwantedblog.org/2012/06/04/premiile-mwb-iunie-2012/ cum de altfel puteti afla mult mai multe informatii despre ceea ce presupune acest premiu! Va puteti alatura initiativei noastre de a cauta si promova valoarea in blogosfera romaneasca! Premiul MWB este una dintre distinctiile cele mai importante acordate in blogosfera romaneasca, fiind un mod de a recunoaste meritele si munca depusa de catre bloggeri talentati, originali si deschisi la comunicare! Mult succes in continuare si bine ati venit in marea familie MWB!

Leave a Reply

